zondag 8 april 2012

Waarom ik overschakel op broekjes ...

Mijn model wil niet staan en houdt niet van kruipen met een jurkje. En zo zittend trekt dat op niet veel. Dit is dus voorlopig even het laatste:
iris reversible wrap dress
Patroon: Iris Reversible Wrap Dress van Sew Sweet Patterns

Wat ik volgende keer zou veranderen:
- het lintje aan de binnenkant vind ik wat laag. Ik zou het volgende keer vlak onder het oksel plaatsen. Dan valt het niet zo op dat het een knoopkleedje is. Nu komt die onderkant scheef piepen.
- het "extra" lint aan de buitenkant zou ik niet meer plaatsen. Het doel van dat lint is alleen maar 'mooi zijn'. Maar ik krijg dat niet mooi gebonden. daar is het te kort voor.

Op naar de broekjes! En omdat ik 3 dagen vrij heb gehad, komen die er ook onmiddellijk aan ;-)

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Leuk! Ik heb het patroontje ook liggen, dus leuk dat je je tips hier deelt, dan weet ik dat ook meteen als ik eraan begin.

      Verwijderen