woensdag 20 juli 2011

Give away bij Essie en Bambiblauw

Normaal gezien ben ik niet zo voor postjes over give away's, maar deze kan ik niet aan u voorbij laten gaan. Mocht ik winnen, dan worden dat keiveel bavetjes voor moeders voor moeders. Kwestie van die laatste maand zwangerschapsverlof nog goed te gebruiken.
Als u ook graag iets maakt, kijk dan eens bij Pluisje. Zij doet een kleine oproep voor slabbetjes (alle ja, 't is te zeggen, zo heb ik dat toch begrepen.)
Ben u handiger met garen, dan kijk even bij haar. Ze kunnen daar ook nog warme sjaals en mutsen gebruiken.

Ook bij bambiblauw kan je iets winnen! Namelijk de prachtigste oorbellen die ik ooit gezien heb!

1 opmerking:

  1. Ja die maak ik ook voor MvM !Ik vind het tof dat je ook een bavetje wilt maken! Alvast bedankt!! Tot op de knappe knoopjes..

    BeantwoordenVerwijderen