maandag 11 januari 2010

Verjaardagscadeautje voor zus deel 1

Mijn zus verjaart deze maand en ik ga zelf haar verjaardagscadeau maken. Ze zeurt al heel lang om een toilettasje en mijn handtas wilde ze ook wel hebben.
Gisteren waagde ik mij aan de Easy envelope clutch van Keyka Lou. Ik wilde het niet te groots aanpakken en ben daarom voor het kleinere model gegaan. Ik had natuurlijk geen rekening gehouden met de naadwaarde. Het valt me een beetje klein uit. Oordeel zelf maar...

De knoop maakte ik zelf met spulletjes van bij Van Marieke. Ik had het eigenlijk besteld voor de handtas, maar wilde het al proberen. Ik vind de knoop een beetje groot. Ik heb hem ook al 2 keer opnieuw aan moeten naaien, dus ik vrees wel dat hij blijft.
Zelf stoffen knoopjes maken is wel echt de max! (toch voor een leek als mij ;-) )

1 opmerking: