woensdag 2 september 2009

sokken



Ze zijn klaar! Eindelijk! Je wil niet weten hoe lang ik er over gedaan heb. Ik ben erachter gekomen dat ik toch niet zo'n fan ben van sokken breien. Andere mensen maken gemakkelijk 50 paar sokken op een half jaar, ik doe al bijna een heel jaar over 1 paar.

Misschien even uitleggen hoe het precies kwam, want ik heb natuurlijk niet een jaar aan een stuk gebreid. Toen sok 1 klaar was zaten we een beetje midden in de verhuis. De sok belandde ergens in een kast en toen ik met sok 2 bezig was, vond ik hem niet meer. Ik zag het niet zitten om verder te breien aan sok 2 want zeg nu zelf ... met 1 sok rondlopen is ook wat idioot.

Enkele weken geleden bij het opruimen kwam nummer 1 weer tevoorschijn en heb ik maar verder gebreid. Ik had eerder moeten opruimen natuurlijk, maar ik hou van rommel. Vraag maar aan mijn man ;-)


In mijn beginnersenthousiasme had ik nog wat sokkenwol gekocht. Ik moet helaas dus nog ooit 6 paar sokken breien.

3 opmerkingen:

  1. Hi Naja,

    Leuk dat je mee doet met de cadeautjeskettingbrief. Ik heb niet nagedacht over hoelang je er over mag doen... Van mij net zolang als je wilt, maar ik denk wel dat het leuk is om binnen een paar weken iets te sturen. Het hoeft ook niet per se zelfgemaakt te zijn hoor... Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sanne, het is me dus eindelijk gelukt om je adres te verwijderen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen