dinsdag 24 augustus 2010

In de maak...

Het is hier al weer even stilletjes. Dat komt natuurlijk doordat ik met veel te veel dingen tegelijk bezig ben. U kan zich binnenkort verwachten aan:

  • Een nieuwe blog lay-out, compleet met leestips en al.
  • Een aardbeienmuts voor de dochter van Pippelotje. Ik tagde haar op het swapperdeswapperdeswapforum. Ik denk dat ze daar trouwens altijd nog deelnemers verwelkomen.
  • Een rond - zelf ontworpen - tasje voor een kleuter. Er ontbreekt nog enkel een riempje.
  • Enkele truitjes voor Snuiter.
  • Een Eloleo Amsterdamtas voor mezelf
  • Ons huis waarvan de muren helemaal bijgewerkt en geverfd werden. Maar dat is een projectje van lange adem.

6 opmerkingen:

  1. dan heb je het ook wel heel erg druk zeg.
    veel succes met alles

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaja, nog veel volk gewenst op swapperdeswap :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben benieuwd naar 't mutske.
    en ja, gezellig, nog graag wat meer volk op swapperdeswap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey ,

    blog is leuk geworden !!
    Ben ook aan de amsterdam tas begonnen...

    xx Nele ( van in de naailes )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een award gewonnen :) Haal 'm op op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen