woensdag 2 juni 2010

Een neefje erbij

Morgen word ik tante (voor de 4de keer langs de schoonfamiliekant), zo rond het middaguur zal hij geboren worden. Zo gaat dat blijkbaar als je met keizersnede moet bevallen. Dan mag je de dag zelfs kiezen en al.
Ik had gezegd dat ik iets zou maken voor de baby dus gisteren ging ik eindelijk op zoek naar een geschikt patroon.
Ik zag een hondenknuffeltje een olifantenknuffel, slabbetjes, ... en ik wilde alles maken. Mijne man vond dat ik daar mijn tijd niet in moest steken aangezien ik nooit kon weten of ze dat wel leuk zou vinden, de schoonzus. Tja, daar had hij een punt. Dan maar te rade bij ons ma. Al tekenend. "Ja mama, dat zag er zo uit" "Hmm, zou iedereen daar een hond in herkennen?" "Ja en wat denkt ge van dit dan?"... en zo ging dat maar door.
Uiteindelijk kwam ik op dit. Ooit precies al eens ergens gezien, maar ik weet niet meer waar. Een tweetal uurtjes later was hij klaar. Stiekem wil ik hem zelf houden, maar wat zou ik er begot mee aanvangen.

De honden vonden hem ook heel leuk want er zit zo'n rammeldingetje in. Nu hopen dat Jannick (en mama) hem ook leuk vinden. Is het giraf, is het een paard, nee dat is het niet. U mag zelf kiezen wat u hier beneden ziet!


5 opmerkingen:

  1. Ontzettend lief, en ik denk een hond??? Weet wel zeker!! Een ontzettendl lief, schattig hondje! Alvast gefeliciteerd dan maar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. keileuk beesje! en een leuke site, ik ga je in de gaten houden :)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een Griond.
    Dat kan niet anders.

    Hij is erg leuk geworden.
    Je nieuwe neefje is er vast blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een Griond, dat is goed gevonden! Vanaf nu noem ik hem zo!
    Hij was toevallig ook nog in de kleuren van het geboortekaartje. Leuk he! Ze waren er erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen